Tuesday, September 17, 2013

Remove your weakness

Remove your weakness

Remove your weakness:- sex kamzori aur mardana kamzori ya (sambhog ki shakti me kami patni se sex me kami) ya phir kuwwate bah (Jadl farigh hna biwi se sex na kar pana) aise bimari ke ilaj aur hal ke bare me asaan, aam our zaroori tips :-
1.    Sabse pehle to QABZ ka ilaj karen. Hazma Durust hona zaroori hai is ke liye aap subha jald uthne ki adat dalin Aur Ek gilas pani peeyen ek gilas pani pine ke bad Toilet (pakhan) jain.
2.    Rat ko Jaldi sone ki Adat Dalen. Rat ko jaldi sone se pura aaram bhi milega our subha ko jaldi neend khol jayegi. Is se aap ke jism ka poora system sahi kam karne lge ga.
3.     Ehtlam yani Swapndosh, Raat me sote time achnak se mani nikal jatiye he koi ganda khwab ane ke bad ye natural chize hai. Lakin agar ye mahine me 3-4 bar se zyad hokar har roz ya jaldi jadi ho to ye ek bimari banjati hai jo kamzori paid karti hai is se bachne ke liye sone se phele peshab se farigh hon aur apne ling par Thanda pani dal kar soin. Bhut zyada khna kha kar na soin.
4.    Subah tafreh yani saf hawa ke liye baghiche ghomne ke lye nikal jayen saf hawa jism ke liye bhut zaroori hai.
5.    Gandi filmo sex movie sex video sex image sexy girl sexy photo gandi larkiyon ke photo our sex navel sexy kahni sexy bate in sab baton se parhez kare our door rahe.
6.    Achche aur saf suthre doston se dosti rakhen. Gand ladkon our gandi ladki se dosti na rakhen.
7.    Aam muslim hen to namaz rozon ki pabandi zaroor karen. Namza rozo se bhut kuch jsmani fayde hasil hote hain.
8.    Din bhar me kam se kam 5-6 Litter pani zaroor piyen paani zyad pine se bhut fayde hasil hote hain. Pani zyada pine se pathri, kidney stone nahi hota our qabz ke imkan kam ho jate hain.
9.    Khane me hari sabziyon ka istemal bhut faide mand hai.
10.    Raat ko khana zaroor khain raat ka khana chodna  nahi chiye aur raat ke khana khane ke bad kuch qadm chalna zaroor chaiye. Khana kate hi sona nahi chaiye.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.