Friday, September 20, 2013

Tips for girl



Tips for Girl

Question. 1:-Haiz yani Mahawari kiya he ?(jiske english meaning “menstrual cycle” he)

Ans.1 :-  jab koi ladki 12 ya 16 sal ki umar ki ho jati hai tab unki peshab ki jagah se har mahine me kuch din khoon nikalna shuru ho jata hai ise hi menstrual cycle yani haiz aur hindi me mahawari kehte hain.

Question. 2:- menstrual cycle ka period ya mahawari ya haiz ka samay kitne dino ka hot hai ?

Ans. 2:- menstrual cycle ka period har larki ya aurat ka alg alg hosakta hai. Kisi ko mahine me 4-5 din khoon nikalta hai. Kisi ko 7 din tak mahawari ka rakt nikalta he.

Question..3 :- Mahwari shuru hone ka time kiya hota hai? Ya MC kitne dino me hoti he ?

Ans. 3 :- Kisi ko har 27-28 din me kisi ko 30-32 din baad mahwari shuru hoti hai.

Qus.4:- Haez ya mahwari ka khoon nikalna kis umar me band ho ta he?

Ans.4 :- menstrual cycle yani mahawari our haiz 45 sal ki umar me zydatar aurton ko band ho jata he.

Question. 5 :- mahwari yani menstrual cycle (haiz) me sex kiya ja sakt hai ya nahi ?

Ans.5  :- menstrual cycle (mahawari, haiz) ek aise halat hoti hai jisme aurt dimaghi tor se aur jismani tor se preshan rehti hai. Aur uski sharmgah (yoni, guptang) se khoon nikalt he jo ki ganda hota hai ab agar ayesi condition me sex - mubashrat (sambhog) kiya jaye ga to isse nuksan ka dar hai isliye menstrual cycle me agr sex karna hi ho to sirf (apni biwi patni wife se) upar upar hi sex kar na chaiye take gande khoon ke lagne se dono ko koi hani – nuksan na ho.

3 comments:

  1. agr kisi lrki ka rape hua or seel tot gai o tou Kia wo recover ho skti hy?? jis s wo dobara shadi k qabil o jaye?

    ReplyDelete
  2. Anonymous19 July, 2014

    agr kisi larhki ka rape hone ki wja se seel toot gai he to usey tension lene ki zroort nai he usey chahye k ayinda wo dhiyaan rkhey kisi ko sex na krne de or jitna ho ske thandi cheezo ka istimal kre

    ReplyDelete
  3. Anonymous22 July, 2014

    Yeah...vaginal tighting cream nd alam yahi phatkari ko pani mai bhigo k us pani ko chut pai lgane se again chut tight honi shuru ho jati hai .kegal exercises se bhi boht benifit milta hai

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.